Sjukhus besök!

Gulsoten hade blivit bättre ( värdena alltså ) Han är fortfarande gul men nu går dem neråt iaf:D och det är ju skönt! Vi fick dock sitta i FLERA timmar, men han sov så fint så! Men jag hatar dessa undersöknings rum, jag får panik. Det är jobbigt ljus och inga fönster, inget att göra eller kolla på. Vad sägs om en radio eller tidningar? Tur Fredrik var med så man har någon att prata med!

Annars har vi inte alls gjort något idag faktist, har inte hunnit, Ralph har badat och ätit och det var väl det:P
I morgon skall vi en sväng på stan, får se vad dagen sedan erbjuder, måste köpa "påsar" så jag kan frysa in min bröst mjölk ( har så mycket då jag pumpar 2grr/dag och som han får på natten, men nu börjar vi få mer än han hinner äta:D

Ska hoppa i sängen nu, sonen vill inte sova alls men Fredrik får ta han så jag får sova några timmar innan det är dax för mat:) nu svider ögonen o går i kors!



Vackra killen!



kolla så brun han ser ut då jag är så vit och han har gulsot:P



Trött pappa och son på akuten!:D Mina älskade och underbara pojkar!

Kommentarer
Skrivit av: Erika

Sötgrabben! :)



Eller hur, förstår inte ens hur man är funtad när man skyller sina egna misstag på andra... Jag är tacksam att de försökte stoppa honom för jag vill inte ha sådana idioter ute på vägarna!

2011-07-23 @ 11:18:26
URL: http://mylittlewords.se
Skrivit av: stina

åhh så söt han är!

2011-07-24 @ 19:35:59
URL: http://mammastinsen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall