Trött mamma pigg unge!

Japp han ligger i sin säng och snackar för fullt, jag e as trött. Somnade halv 3 inatt och upp kl halv 7 ujuj! Ralph har dock sovit HUR bra som helst, vaknat o ätit men sedan somnat om.....MEN....och det är ett stort men.....Min lilla fis unge sover ju så himla oroligt och låter så sjukt mycket på nätterna så mamma kan inte sova, han låter som ett får eller monster ungefär;) Och sprattlar som en tok!
Pratade med BM idag och hon trodde det var hans personlighet bara:P


Idag vägde han 4480g och var 54cm lång! Oj så han växet det är 500g/v och 1cm. Som hon sa, ja mat det har jag åt han iaf:P Dock måste vi in och kolla gulsoten imorgon igen då det inte blir bättre :/ Säkert bara amnings gulsot, men då vi inte fått det bekräftat så måste vi kolla upp det!

Igår shoppade jag 2st bodysar till min älskling 2st för 50kr, vilket fynd och den ena är min nya kärlek:D Fick även hem min beställning från babyshop.se och allt var SUPER fint men fick fel storlek på en body ( visar bilder i morgon är för trött nu ) Hade även besök av Elin idag då fick en fin body och strumpor av henne oxå:D TACK!



Visst är den för underbar? Bara älskar denna.......min favorit body och dessutom 25kr KÄRLEK och så fin min lilla prins är:D

 

Igår var svärmor/farmor här plus Ralphs farbror o Jossan, mysigt med besök och sällskap....så vi åt gott och avsluitade med en annanaspaj MUMMS ( receptet finns på maddesmumms.blogg.se ) Min syster skulle egentligen komma i helgen men det vart inställd, så vill någon umgås så e jag ledig:D

Nä nu hoppar jag i sängen innan det är dax att mata igen:) God Natt!


Kommentarer
Skrivit av: Marie

Gud vilken sötnos han är!:D Bodyn är ju bara såå fin också, vart köpte du den?

2011-07-22 @ 10:00:53
URL: http://mariemoller.blogg.se/
Skrivit av: Carina

Elmer ligger också mest och "grymtar" men ibland er man att han trycker och trycker och sen kommer ett illvrål och världens brakare. Jag har börjat reglera amningen lite nu för att försöka lindra magen. Han får vatten och fänkålste emellanåt när han är törstig och igår var magen faktiskt bättre! Men det är inte lätt när man har grädde i tuttarna. :) Hur sover Ralph? Elmer har sovit som längst bara 3½ timme! Fattar inte att han är vaken så mycket!

2011-07-22 @ 14:02:05
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Angelica

Haha, du får ta och spela in hur han låter när han sover. Blir så nyfiken på detta ljud! =)



Supersöt body iaf, och han ser ut att må så bra och växa på.

2011-07-22 @ 14:06:55
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Angelica:D HAHA det skall jag kanske göra:P Låter som ett får/monster!:D

2011-07-22 @ 14:16:37
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Skrivit av: stina

ÅH PRECIS så har vi det med Milton oxå, känner mej såå slut pga hur han är på nätterna, men han sover ju men far runt som en tok å låter å sparkas å viftar med armarna så det går inte sova...

2011-07-22 @ 19:52:43
URL: http://mammastinsen.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Stina: JA visst är det jobbigt:D Men man får vara glad så länge de inte skriker hela nätterna:D

2011-07-23 @ 00:04:02
URL: http://maddesmumms.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall