Barnvagns krongel!

Vi bokade/beställde våran barnvagn för länge sedan, måste vart i blrjan på detta år just för att vi skulle kunna få den färgen vi ville och att den skulle finnas då vi behövde den!  När vi var där då så säljaren att de beställde hem dem direkt och att det var ingen fara med leveranstiden, vi kunde bara ringa dagen innan vi ville hhämta den. Ja skit bra!

Så idag ringde jag och sa att vi ville hämta den på fredag ( då vi har bil plus ska till malmö) Då säger jubelidioten att det är produktions v 24 på våran vagn, så vi KANSKE får den då men kan ta fler veckor! VAD FAN! Vi kanske inte ens har dessa veckor att vänta! Blir fan tokig, jag säger då att vi blev lovad att det inte var någonleverans tid. Men jo det var det jämt enligt honnom! Sittdelen hade dem hemma plus fotosacken och åkpåsen. Men hela liggdelen saknades plus skötväskan! Och då¨säger han " ja ni kan ju hämta sittdelen och använda den i blörjan" EHH VA? Hur ska en nyfödd bebis kunna ligga där, jo men det löser vi med en åkpåse nämligen för det gjorde mååånga!
Jag blir så arg, vi betalar inte 2500kr mer för att inprovosera en liggdel i sittdelen!

Jaja så antingen får vi chansa och se och hoppas att våran vagn hinner komma innan bebis ( så störigt att det är i malmö vagnen är plus att vi inte har bil, så kan inte bara åka o hämta den) eller så måste vi ta en färg på liggdelen och en färg på sittdelen! GAAHH


Kommentarer
Skrivit av: Linda

JUST DE,de har jag helt glömt o säga. Jag hittade den oxå för billigt pris :) På mylittlestar.se! De va därför ja köpte den så snabbt.

Köp köp!! Den e jäääättefin, men den e ganska mycket mindre än jag trodde. Fast det ser bra ut ändå, kan ju va skönt o inte ha någon JÄTTEGREJ o bära runt på oxå! Men ja, skötväska modell mindre skulle jag nog säga. men inte JÄTTEliten! Jag har ju kollat på Teutonias skötväskor, dom e en del större än denna, men ÄH! Den e snygg, de e huvudsaken :)



MEN va jobbigt me barnvagnen! Kan dom inte låna ut en annan färg på nånn av delarna så länge? Om dom själva har gjort fel?

Ni måste ju ha vagnen till lilla bebis kommer ju!!

Eller får ni ju ha rabatt eller nåt?



Kram o natti!

2011-06-01 @ 22:34:32
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Carina

Irriterande! Du kan inte ringa till någon annan butik som säljer samma vagn och kolla om de skulle råka ha en inne i just den färgen? KAN ju vara att den finns. Inte vill man ju köpa från någon som är sådär puckad!

2011-06-02 @ 11:20:04
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Angelica

När jag pratade med med i butiken här i Hudik så sa dom att det är sällan det är förseningar på Emmaljunga vagnarna, och har de ex. vecka 24 så brukar de nästan alltid komma den veckan. Så du behöver nog inte oroa dig.

2011-06-02 @ 12:16:35
URL: http://missakerlund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall