Buzzador- Decubal!

Jag är som sagt Buzzador och då får man chansen att pröva olika produkter och även låta sina vänner pröva dessa produkter. Jag har nu använd mig utav Decubal handkräm, lipbalm/dry spots, och hundkräm i ca 3veckor (tror jag) och är possetivt överaskad. ÄLSKAR lipbalm/dry spots, klart den bästa läpsalvan jag någonsin använd, gillar även handsalvan men önskar att den hade en något mer tilltalande doft. Hudkrämen kan jag inte säga bu eller bä om, antar att det beror på min egen hund. Har svårt att hitta hudkrämer som faktist gör någon direkt skillnad! Men som sagt jag kommer garanterat fortsätta med dessa produkter om jag hittar dem i butik!

 

"Decubal utvecklades i början av 1970-talet i ett nära samarbete med dermatologer på Sahlgrenska sjukhuset i Göteborg. Det hela startade med att dermatologer inte kände att deras patienter med torr och sjuk hud hade optimala valmöjligheter i avseendet hudkrämer. Den utmaningen tog Actavis (tidigare Alpharma) upp, och vem var bättre till att vara med i utvecklingsarbetet än dermatologerna själva.

Det var också vid denna tidpunkt Decubals årslånga samarbete med dermatologerna blev grundlagt. Ett samarbete vi fortsatt använt oss av så vi kan fortsätta utveckla Decubal, och se till att vi håller optimal kvalitet.

Decubal rekommenderas till daglig smörjning av hela kroppen. Den kan användas av både män, kvinnor och barn i alla åldrar. Då Decubal är allergitestad, oparfymerad och har en dokumenterad effekt, används krämen också mot problemhud av professionella inom hudvården."


Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall