Ebbas Änglar!

Har nästan precis kommit hem från "mamma"fikan, var trevligt som vanligt och såg 2 nya ansikten ( trodde jag såg 3 men hade tydligen träffat en 2 gånger innan, pinsamt haha ) Jag fick hämtning så det var ju super snällt, har dock haft en relativt "bra" natt. Kan ha o göra med att jag bara kissa 1gång vilket betydde att jag int ebehövde gå lika mycket haha. Sov dock bara 6h vilket även förklarade varför jag inte behövde kissa, så nu e jag ap trött:)

Fick en liten skyddsängel på posten i förra veckan som ska bli bebis, sitter just nu på skötbordet och får se om han får sitta kvar! Den är från Ebbas änglar, och hon är verkligen super duktigt på att sy upp änglar på beställning, ( allt från grisänglar till änglar på "ärten" ) perfekt att ge bort o present eller dop osv. Så tack för du delar med dig av din talang:D

 

Fler och bättre bilder hittar ni på hennes hemsida!

Ja nu skall jag gå o fixa det sista på skåpet som ska stå i bebis rum ( måste köpa lådor till dne oxå men inte hittat några billiga o fina som jag vill ha! Någon som har tips på vart man kan köpa billiga o bra lådor? Och FINA så klart:D
Ni ska då få en bild på rummet, med väggmålningen och allt! ( dock är rummet lite "tomt" just nu, ska in en stol o sedan även spjälsängen jue, men ni får ett smak prov iaf:D


Kommentarer
Skrivit av: Angelica

"Bara 6 timmar", det låter som lyx i mina öron!



Ja, nu vill vi ha bilder. Abslout på din fina målning =)

2011-06-13 @ 13:58:44
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Jossan

Det blir inte tomt sen när bebis kommer! :) Hoppas han kikar ut snart, vill träffa honom och er när vi kommer hem sen!!! Längtar! :)

2011-06-13 @ 17:23:55
Skrivit av: Madde

Jossan: Nä det är ju sant, menade mest i möbel väg;D

Haha han kanske inte ens har kollat ut då ni kommer hem så ha inte för höga förväntningar nu:P

2011-06-14 @ 10:51:12
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall