Farmor!

TACK för alla snälla och omtänksamma kommentarer! Det värmer våra hjärtan att läsa! Min lilla prins sover just nu och jag borde väl passa på jag med, men har så mycket jag vill hinna med så har svårt att koppla av......är helt slut natte tid ä'ven fast vi bara behöver gå upp 2ggr för mat!

Farmor var här igår och hälsade på sitt första barnbarn, vi fick blommor och lite filtar och kläder från Farmor, och Fredriks moster(faster? vet ej säkert) Allt var super fint!
Och Ralph fick mysa med sin farmor!

Annars rullar allt på som vanligt, mat, blöjor och sova:D Ska få¨hembesök i morgon kl 13,00 från bvc, hoppas han kommit över 3000g nu, skulle vara lugnande!







Farmor Lena med lill korven:)

Kommentarer
Skrivit av: Linda

HÄÄÄIIIIJJJJJJJJ

ÅÅÅ ja satt o skrev till dig både igår o i förrgår men ja hann inte klart!!

HERRE GUD de finns inte nog me timmar på dygnet längre!! :) haha

GRATTIS till finaste lilla Ralph, va fiiiin han är!!!!! RIktig sötnos!!! Hur går det med allt??

Jag tycker oxå de e svårt me amningen, vi har haft ganska mkt problem me dedär! Hon släpper lixom hela tiden och blir JÄTTEarg o sen e de jättesvårt o få henne o äta. Funderar på en bröstpump! Ammar 2 ggr i timmen, hon e så hungrig alltså...

Nu måste jag amma igen, hörs snart!

KRAMAR/L

2011-07-01 @ 16:35:43
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Therese

åh vad liten och söt han är! :)

2011-07-01 @ 22:03:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 17:10:01
URL: http://smsalåna.nu









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall