Foglossning!

Ja då har man fått det oxå, och det är grymm:( Är värst på nätterna då jag knappt kan gå till toaletten själv:( Gör så förbannat ont. Hoppas den inte bli värre för då går jag under!

Ja mamma var ju här i en vecka (åkte igår:(....) Och vi fick mycket gjort. Vagnen står nu på plats, spjälsängen är koplett och skötbordet är uppe:D känns verkligen skönt! Och ni ska få bilder då allt är bäddad och klart! Måste även fixa i bebis rum, men måste ha hjälp med ALLT då jag ska försöka undvika att lyffta massa!

Jag passar även grannens marsvin, och fyyy så söta dme är. Saknar verkligen att ha små gnagare och jag hoppas att bebis älskar djur lika mycket som jag, för då har jag någon att skylla alla djuren på iaf;) HAHA.

Fick även blommor i rabatten i helgen:D Nu är det så fint på våran balkong, och vi invigde grillen tom i måndags:)

Appropå vagnen, när vi väl skulle bestämma färgen på liggdelen så fick ju min kära sambo beslutsångest ( det är inte likt honom) De färger han ville ha fanns ju så klart inte hemma, så hittade vi en som var limidet och jag tyckte den var jätte fin, brun, rutog och gubbig;P Precis som vi gillar det......MEN, och detta var ett stort MEN för min sambo, det var en vit skinn remsa rätt över den på ca 1cm i bredd och detta irriterade honom väldigt mycket, så mycket att han inte kunde acceptera den:P ( Och han gnäller på att jag e petig ) så efter mycket om och med, prövning av vagnar mm så lät jag han ta det beslutet HELT själv, så vi kom men med en svart/steel färgad liggdel ( och alla som känner mig vet att jag aldrig skulle välja den ) men jag brydde mig helt enkelt inte, plus att jag har ju valt färgen på sittdelen och jag fick välja min älskade skötväska själv:D Så jag lät helt enkelt min sambo få hela sin vilja igenom här. Lite snäll får man ju vara;D

Nä nu sk JAG NER TILL KNOLL OCH TOTT och handla:D ( om jag tar mig dit haha)

Kommentarer
Skrivit av: Carina

Nej vad trist med foglossning! :/ Men som tur är så har vi förhoppningsvis inte länge kvar tills ungarna ploppar ut så.. :) Jag blev sjukskriven idag och det känns riktigt super! Skönt att få vila och ta det lugnt och hinna fixa alla bebigrejer i tid.

2011-06-08 @ 16:30:42
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Frida H

Varför tar du inte det lugnt? Att fixa rabatter, ha besök av mamma, hundarna och sticka och handla är inte att slappna av :P Tänk på bebisen.

2011-06-08 @ 22:31:56
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Frida: För att ta det lugnt enligt förlossningen och läkaren är inte att var sängliggande utan att röra på sig utan tunga lyfft mm och att kunna lägga/sätta sig ner när man behöver!



Och att ha mamma här är just att kunna ta det lugnt hon kom ju ner just för att hjälpa mig med massa för att jag inte skulle behöva anstränga mig ( som att plantera blommor, vem sa att jag gjorde det? Hundarna måste jag gå med är djurplågeri annars plus att det går ju varken snabbt eller särskilt långt! Och gå ner till knoll & tott i min egen takt tycker inte jag heller är att anstränga sig. Så länge jag gör det i min egen takt och vilar så fort jag behöver det! Och det är precis vad läkaren har sagt åt mig att göra! Alltså att inte vara säng liggandes, men sedan skall jag inte gå power walks eller möblera om lgh!



Sedan är detta att ta det lugnt för mig, så länge jag inte får stränga order om annat så kan jag inte bara sitta inne! Och nu är det typ ok för bebis att komma ut så då ser jag ingen anledning att ta det lugnt!

2011-06-09 @ 00:11:33
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall