FUB sista gången!

Ja natten har varit sjuuukt lång ( kort ) då jag inte sovit något alls typ, kunde inte somna förens klockan var runt 3 och då värkte redan höfter och ryggen.........när jag väl somnat så hann det bli minst 2 toalettbesök och efter det så vaknade jag av grym värk som "mensvärk" så antar att det var typ för värkar.....gick upp på toaletten då jag trodde att det kanske  var det, men icke......sedan försökte jag somna om läänge och hann göra det då klockan ringde 07,15.........ahhhhhh.....jag satt på FUB och bara stirrade, var inte särskilt trevlig och lyssnade inte heller......funderade på hur många "ränder" det var på kaffe muggen och vad osm fanns i fönstrena på andra sidan vägen! Typiskt mig då jag blir trött!

Annars sa hon inte så mycket som jag inte redan visste, kunde inte sitta skönt heller då bebis sparlade som en dåre ( gjorde han inatt oxå )
Var ett par där som var beräknade idag, men än så hade ingen bebis kommit:D Dock hade ett annat par fått barn för dem kom inte! Så ORÄTTVIST.....men detta visar ju bara hur sent de hade lagt våran FUB.......

Har lite värk nu oxå, så hoppas att det bara blir värre hahaha:D men antar att det kommer avta......:/

Sitter nu o virkar dem sista varven på babyfilten så jag får skiten klar snart haha:D Men tar sådan tid med svullna fingrar! Kan även säga att de sista varven än tråååkigast!


Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Det är ju en vecka kvar till den 23e, så det är väl dags för lite förvärkar ;)

2011-06-16 @ 20:06:15
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Zandra

Sv: Nä bajsblöjor är kanske inget o se fram emot, men så mycket annat du har framför dig :) Mysgt som bara den! :) Lycka till :)

2011-06-16 @ 22:18:57
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras
Skrivit av: Madde

Angelica: Haha ja men precis, och jag tycker han kan komma....dock har jag inte känt något alls idag/natt så jag lär väl gå förbi det med!

2011-06-17 @ 10:36:46
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall