God morgon!

Japp här sitter jag, natten har varit låååååång......mycket smärta och lite sömn! Bebis har dessutom härjat på som en tok hela natten:)

Solen skiner ute, vet dock inte om det är särskilt varmt, inte för det gör mig något ( sorry ) Men då slipper jag svälla så mycket!
Idag är det nog bara städning på schemat skulle jag tro, med en bakis sambo som kanske får ta badrummet?! Mohaha!

Hoppas ni haft en bra helg kära läsare, jag har bloggat dåligt denna vecka men helt enkelt inte alls varit på humör:(

Kommentarer
Skrivit av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Verkar som alla använder söndagen som städdag :) Det blir det nämligen här också :D

2011-06-19 @ 11:10:27
URL: http://mammacherie.se
Skrivit av: Linda

Näpp, ingen bebis inatt o inte idag heller!

Ska nog låtsas som de regnar nu ett tag (de regnar ju faktist oxå! hehe) så kanske hon kommer när man tänker på nåt helt annat?



Vart bor dina bästa vänner?

Blir lätt så att man skaffar sig jättemånga festpolare när man går ut en del o så...

Trist när man upptäcker det bara, för det kändes ju annorlunda när man träffades o festade förrut..

:/



Ja jag vill hellre att kroppen är "beredd" o sköter det själv än att tvinga den till nåt.

Men men! Ska på en koll på Tisdag antagligen, o så blir jag igångsatt till helgen om inget händer.



Hoppas ni har städat riktigt tjusigt nurå, o att sambon fick skura toan ;)

Kramkram!!

2011-06-19 @ 20:16:28
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall