Skötväska!

Vi valde bort den väskan vi (jag) hade tänkt så jag inte ville sponra barnvagns butiken mer plus att denna var på extrapris så den vart billigare och SÅÅÅÅ mycket finare:)





Kommer från Ju Ju Be, och har små "diamanter"  i alla metall delar, så himla fin och skötbädden är lika fin:) Kommer även passa perfekt till sitt delen sedan:)
Måste även ge "my little star" där jag beställde från en stjärna i kanten.......för en sådan enkel gest som att skicka med en liten påse godis. Kan verka helt meningslöst och ganksa onödsak att skicka med gratis då godis inte är något märkvärdigt, MEN det betyder jätte mycket då det visar att dem lagt en extra tanke på sina kunder, jag blir EXTRA glad att det ligger något där i som jag faktist inte räknat med och inte beställd:) Så puss på er!

 

Ni får även en bild på våran "leksak" som skall hänga i vagnen ( vad heter det? )

Han fick en BANAN:D Haha den låter om man klappar den, det är speglar i fötterna och det prasslar om bladen och skallrar om händerna:D Denna kommer nog bebis gilla och den är enkel att ta loss och lägga i vagnen då bebis blir uttråkad eller vill leka! Så söt tycker jag:)


Kommentarer
Skrivit av: Therese

va fin! :) skymtar även väggmålningen ;) fin! en såndär banan vill jag oxå ha, såg den på en annan blogg oxå där hennes unge som var några månader älskade den! vart köpte du den? :)

2011-06-13 @ 09:18:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Therese: Tack, det kommer komma en bättre bild på väggmålningen bara jag fått ordning i rummet:D Pular på det sista just nu:)

Den köpte vi på babyland, var på rea så kostade bara 99kr, Jo jag tror oxå att det kommer bli poppis då bebis blir lite större, prasslet brukar vara populärt:D

2011-06-13 @ 13:17:48
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Linda

SÅÅÅ tjusig!!! :D va bra att du e nöjd!! Den e ju apsnygg! Ja fick me små marianne haha, ja blev jätteglad o åt upp dom på ca 2 minuter! :D



Jag blev lite inspirerad av dig idag, o startade ett utdrivningsprojekt! Så nu e ja äntligen hemma efter en låååååång promenad. Får väl se om det händer nåt?

Fröken bebis vaknade till i alla fall!! O värkar o SD fick jag. Komsi komsi nu lilla bebis!

Hur gick ditt utdrivningsprojekt?? Du hade ju riktigt bra saker på din lista haha! Ska man äta ananas? Man ska bada bubbelpool oxå har ja hört!

O gå i trappor! :)



KRAMKRAM

2011-06-13 @ 20:00:02
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Frida H

Vilken fin banan!

Och vad ni är beredda på mycket. Jag hade ingen aning om att man kunde hänga saker eller att man gjorde det förrän vi fick de där två presenterna från sjukhuset. Du vet väl att vi i Helsingborg som födde första gången får två väskor med gåvor istället för en som övriga Sverige får :P

2011-06-19 @ 19:31:23
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Frida: Jag som e pryl nörd kanske haha:D

Jo jag anade att det var så, men beror lite på vad sjukhuset har hemma va? Men jag hoppas på 2 väskor, men med tanke på att det säkert är fullsatt så är väl risken att det är slut större!

2011-06-19 @ 19:48:33
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall