SMärtaaaaa!

Igår kväll hade jag SM i sammandragningar, mycket jobbigt och det tröck verkligen neråt. Men då jag gick o la mig för att sova så försvann dem, har dock haft ont i höfterna o fogarna som ett as inatt så har inte sovit många timmar då jag bara vridigt o vänt på mig hela natten!

Har nu käkat frukost och höfterna värkes fortfarande soms atan ( ja fogarna oxå men det gör dem jämt) även sammandragningarna har dragit igång igen!
Jag känner lite så att antingen får det gärna sätta igång eller så kan det sluta helt, nu är det ju bara jobbigt! Ska jag gå med SD i 3-4 veckor till.....uscha!

Men bebis härjar på för fullt iaf och verkar må bra:) Det är ju huvudsaken!
Nä nu måste jag ut med hundarna......jippie:P

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Jag har sagt jag ska föda på SÖS, om dom inte har fullt när de e dags dvs! Då får ja ta nåt av dom andra här, men antagligen SÖS :)

Vart ska du föda??



Vet PRECIS va du menar, ja känner mig oxå nödig hela tiden haha!! JOBBIGT e de!

Okej, så nu e de sex o äta sperma för oss då... HAHA, värsta porrfilmen. Man känner sig ju inte som en sexbomb just nu alltså!!



Mange börjar bli JÄTTEtrött på o vänta nu, han frågar hur det känns i magen o jag säger: De e lugnt!

Mange: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!

hahaha...stackarn...inte kul o vänta ;)



Ha en mysig dag!!

kramkram!

2011-06-14 @ 13:17:29
URL: http://netstockings.wordpress,com
Skrivit av: Carina

Fy vad jobbigt!:/ Jag har inte känt av nå SD ännu och inte heller något i fogarna som tur är, men jag sover ändå dåligt på natten. Vilket är drygt för man är ett vrak på dagarna då. :)

2011-06-14 @ 17:01:30
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Linda

De e fint me fjäder-extensions! Kan man inte beställa det på nätet!?



Jahaaa, kan man se bilder på dom som e o föder på SÖS hemsida då eller? Ja har ingen koll riktigt!



Jag ska till BM på Torsdag klockan 8 på morgonen.. o då ska jag få tid för undersökning på SÖS veckan efter. Hoppas bara nåt händer innan dess...

Vill ju igentligen att kroppen fixar de själv, så man slipper bli igångsatt!



Vet du va jag äter? ANANAS! :D tjohooo, inte en hel dock..

Nu jäääääävlar....

haha! ;)



Sov gott o dröm sött! Kram!

2011-06-14 @ 22:12:47
URL: http://netstockings.wordpress.com
Skrivit av: Stina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 03:24:36
URL: http://djurförsäkring.net









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall