Tung vecka!

Ja denna veckan har känns tung, sover så sjukt dåligt, hormonerna svallar och är enormt uttråkad. Har bara kännt mig lite ensam trotts att de lilla pyret i magen har varit vildare än vanligt:D Har även varit på mamma träff i måndags, fika med Joan i onsdags och träffade Beatrice idag. Ändå så har jag kännt mig nere och ensam:(

Kan ju även påpeka att ända sedan jag vart gravid så har det ju visat sig vilka som umgick med än för att dem gillade än som person och att umgås med mig och vilka som bara tyckte jag är rolig o galen på fest! ( 99% hör tilll den senare kategorin )
Och nu efter 9 månader börjar det verkligen kännas, det är sommar och jag sitter mest hemma själv, helgerna är inte bättre än veckorna längre:/ Jossan har dock varit snäll och är typ den ända som fortfarande hör av sig och frågar om vi ska hitta på något. För alla andra är alkoholen & fest viktigare!
Och jo jag har en del trevliga blivandemammor & mammor där ute som jag verkligen uppskattar att umgås med, men det är jävligt trist när ens "vänner" visar sig att inte vara det!
Man får väl helt enkelt byta umgänges krets nu!

Fredrik ska ut o dricka öl på lördag oxå, guuud så trist! Längtar hem till Gnarp/Sundsvall då, tror tyvär inte att det hade varit bättre på vänner fronten men där hade jag iaf haft mamma, pappa o brorsan. Och några vänner som har barn/väntar barn som man hade kunnat hänga med!


Nä fyyy ska sluta tycka synd om mig själv nu........men jag kommer komma ihåg detta sedan oxå.

Och nu längtar jag bara så himla mycket efter vår älskade lilla bebis! Du ska veta hur efterlängtad och älskad du är!

Kommentarer
Skrivit av: Angelica

I know the feeling.... hade hur många "vänner" som helst förr. Men nu har jag mina närmaste, en handfull människor som jag vet finns där no matter what :)

2011-06-17 @ 20:47:41
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Skrivit av: Zandra

Sv: Förstod att du skojade :)



Tack så mycket. Jag börjar på Maxi ica som säljare och ansvarig för hälsa/skönhet! :)

2011-06-17 @ 21:09:40
URL: http://www.minbebis.com/blogg/zandras
Skrivit av: Linda

Ååååhhhh gud va jag förstår dig...

Det är samma sak här, många vänner som man tycker om men som man inte träffar längre pga att man bara "festade" ihop igentligen innan! Det kan vara lite hårt dedär, o komma till insikt hur många som man igentligen är riktig vän med...

Jag har ju helt klart mitt på det klara nu, vilka som är mina riktiga vänner... som tur var så har det inte ändrats så överdrivet mycket.

Däremot har jag ingen vän som är gravid som jag kan umgås med... det måste ju vara skönt o bolla grejjer lite? Alla bebistankar :)



Ja alltid skönt o ha ett slutdatum på det... men ja tycker igångsättning verkar lite jobbigt :/ kommer säkert börja strula då! ELler jag vet inte...kanske bara jag som fått det för mig. Känner du ngn som satts igång?



Bra att du har lite mensvärk ;) då kommer han ganska snart i alla fall, lilleman! :D

Du måste ju lägga ut bild sen när lilla bebisfilten e klar!!

Sov så sött nu, kramkram!

2011-06-17 @ 22:15:34
URL: http://netstockings.wordpress,com
Skrivit av: Angelica

Jag har svarat på din fråga i min blogg! Gjorde ett nytt inlägg om den rosentyll jag använder mig av :)



http://angelicascupcakes.blogg.se/2011/june/rosentyll.html

2011-06-18 @ 08:57:10
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/
Skrivit av: stina

det där känner jag igen, fast de flesta av mina vänner har ju barn med men de är ju numera de enda ja umgås med, vännerna utan barn verkade tappa intresset för å umgås med mej då ja fick barn...

2011-06-19 @ 20:40:53
URL: http://mammastinsen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall