DAG 3!

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 – Varför började du blogga?
Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 4 - Mina föräldrar
Dag 5 - Mina syskon
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 7 - Vad är kärlek?
Dag 8 - Min dag
Dag 9 - Min bästa vän
Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 11 - Ett ögonblick
Dag 12 - Min tro
Dag 13 - Det här åt jag igår
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 16- Mitt favoritminne
Dag 17 – En dålig vana du har
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 – Din favoritidol och varför
Dag 21 - Den här månaden
Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 23 - Ett annat ögonblick
Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på
Dag 25 - Det här får mig att må bättre
Dag 26 - Det här får mig att gråta
Dag 27 - En första
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Min favoritplats
Dag 30 - Det här saknar jag
Dag 31 - Mina ambitioner
Dag 32 – Ett foto på dig och din familj
Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har
Dag 35 – Smeknamn du har och varför
Dag 36 - Det här upprör mig
Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 40 – Vad har du sug efter?
Dag 41 – Ett brev till dina föräldrar
Dag 42 – Din favorittid på året?
Dag 43 – Ditt favoritplagg?
Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 45 - Ett sista ögonblick


Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Haha om man syftar på själva blogg adressen www.madeleneklund.blogg.se så kan ni ju räkna ut ganska snabbt vad meningen bakom den är:D Ja det är mitt namn! Har sjukt dålig fantasi så det fick bli något jag alltid kan stå för och som aldrig kommer ändras:D
Annars står det ju nu när 2 blir 3 så syftar ju det på att vi ska bli föräldrar. Oxå ganksa logiskt:D
Tråkigt svar men så är ju livet ibland:D

Kommentarer
Skrivit av: Milli

Så kul att kunna följa din graviditet och dina projekt. Har också en privat blogg och skulle vilja skriva massa om graviditeten men än har jag valt att vara tyst om det men snart kanske.. :) Har kompisar som bor långt bort så de vill ju kunna se vad som händer men jag vill egentligen inte att alla ska veta även om de tillslut får reda på det..

Skulle vilja visa alla mina köp och bilbarnstol å sängen som vi ska göra om å skötbordet som vi nog måste bygga osv. Finns mycket att blogga om bara man släppt nyheten.



Jag tycker de känns skönt att köpa lite då och då så de inte blir så mycket på en gång.

Skulle också vilja ha ett barnrum att inreda men då vi bor i en 2a (visserligen en stor 2a) så får jag nöja mig med att den får en hörna i sovrummet =) Vill självklart ha större boende men vägra flytta till en lägenhet igen och hus är det väldigt svårt att få tag på här både köpes och uthyres :( Men någon gång borde väl något dyka upp..

2011-03-08 @ 11:51:03
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/
Skrivit av: Milli

Ja visst är de märkligt att de är då den ska vara mest aktiv hehe. Precis nu håller den också på men ståendes har jag inte känt något än. Gud vad irriterad jag blev när dne sparkades som bara den första gången, var riktigt obehagligt och de kändes verkligen som man hade en alien i magen som försökte ta sig ut på alla sätt ;) Nu har man ju dock vant sig och tycker de är lite mysigt.



Jaha de var ju skönt. Hade nog heller inte klarat ta bort barnet och speciellt inte med tanke på hur svårt det varit. Kan väl inte säga att barnet var jätteplanerat, iaf inte i början. Jag sa ju till sambon att jag inte kunde bli gravid (var ju iaf vad jag trodde) så när de helt plötsligt var ett plus så vart vi båda väldigt förvånade men såklart jätteglada, var inge snack om saken han har alltid sagt att han velat ha barn. Men sen efter Xet då visste vi ju att de funka och då kände man bara mer och mer att man ville så på sätt och vis var de väl de även om man inte visste när de skulle bli :)

2011-03-08 @ 14:48:03
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/
Skrivit av: Milli

Jasså hehe. Har inte känt något direkt när jag stått och jag har moderkakan i bakvägg men de är säkert olika de där. Syrran kände bara sparkar typ 3 gr under hela hennes graviditet så jag har ju slått henne många gånger om hehe.

Jo jag har väldigt stor mage, är i vanliga fall väldigt smal så de börja synas direkt. Har gått upp 8kg. Har du stor mage?

Jasså haha. Kul att han tog de bra iaf men förstår du var nervös :O)

2011-03-08 @ 15:13:10
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall