H&M

I lördags var jag och köpte 2par mamma byxor, ett par jeans och ett par leggings, dock var leggingsen för stora, så idag var jag och bytte dem. Och i  och med det så kikade jag lite i båd ebutiken och på nätet och det har verkligen kommit in underbara vår/sommar kläder, som även passar mig fast jag har en stor mage då:D
Jag tycker egentligen inte om jeanskjolar i denn alängd, men nu längtar jag efter att kunn agå i denna:)
Leggings för mamma magar!
Super fin mamma cardigan!
Älskar hela denna looken!
Sedan hittade jag några karameller till vårat hem oxå:D

Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Wow med nätshoppande det blir för dig då!

Den där gravidlooken var riktigt snygg!!

2011-03-02 @ 21:22:32
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Haha jag handlade inte allt:D Drömde mest;D

2011-03-03 @ 00:56:25
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall