Inte riktigt 100

Jag har sovit skiiit dåligt inatt, inga läckande bröst men ist har jag haft såååå ont i ryggen och magen/sidan. Inge kul alls, känns lite bättre nu men har fortfarande lite ont i nedre delen av magen, gud så mycket som kan spänna, värka, hugga och dra osv när man är gravid och "allt är normal" så länge man inte har FÖR ont eller har feber o blödningar. SÅ vi kör på det! Jag tar ju typ aldrig värktabletter så den frågan är ju dum att ställa mig.

Så idag känner jag mig som en zombie, trött som ett as och måste städa och handla lite. Vi har 11,5grader i skuggan idag, hur underbart är inte det:D jag vill sätta på mig skinn jackan men vet ej hur bra den sitter just nu;P Haha.

Jag jobbar även senare idag så hoppas att magvärken släpper. Bebisen härjar på som bara den iaf, just nu är den lugn, men igår kväll var det match där inne tror jag, och varje morgon får jag några "god morgon" buffar där innefrån:D LOVE!


Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Värktabletter brukar ändå inte hjälpa mot sån smärta.. Skulle tippa på att du fått foglossningar samt muskler som spänner i sidan av magen. Så är det för mig iaf. Inget trevligt!



Kolla med en sjukgymnast om du kan få låna ett bälte, och se om det hjälper. För mig gjorde det ju tyvärr inte det men är då tacksam att jag slapp köpa ett för att upptäcka det.

2011-03-22 @ 22:00:56
URL: http://missakerlund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall