Jätte kullerbytta!

Idag och igår hade jag en ganksa dålig dag, man känner sig ledsen, nere o ensam (hormoner) Man får dåligt samvete för sina kännslor då jag faktist är världens lyckligaste just nu. Men ibland måste man får var alite ledsen för att sedan få känna sig lycklg igen. Ekonomin denna månad SÖG/SUGER oxå, vi fick ALLA räkningar man kan tänka sig att få denna månaden på en en värdiglös lön. Tur att min älskade sambo får bätte lön iaf!

Bäbis har iaf haft full fart där inne, så underbart att känna, blir bara så lycklig. Fast idag gjorde han en sådan jätte volt att jag började må illa, så han tröck nog på alla organ han kom åt:) Just nu trycker jag verkligen på blåsan, jag har precis kissat men måste gå igen. Inte lätt:D


Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Klart du får vara nere ibland! Det hör till och allt är inte en dans på rosor, man behöver inte var glad jämt för att man är gravid! Det kan faktist vara väldigt påfrestande ibland...



2011-03-01 @ 23:18:32
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Therese

klart man får må skit vissa dagar, då uppskattar man bara allt bra mer sen! Det är nog vanligt att man känner sig nere ibland när man är gravid!



jag kan oxå bli illamående när bebisen livar om för mkt, nästan obehagligt... men dom där små puffarna är så mysiga! :)

2011-03-02 @ 08:50:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall