Ligamenten?

Jag har fått problem så fort jag ska gå eller ställer mig upp, det hugger lixom i ljumsken/strax över ljumsken på ena sidan. Det går bra om jag går jäääätte sakta, men om jag stressar då jag går så gör det så satans ont, påminner om STARK "håll kännsla". Kan detta vara ligamenten tror ni?

Det slutar göra ont så fort jag stannar eller sätter mig och vilar, känner även av det om jag vänder mig snabbt i sängen!
Nä dax att gå till jobbet ( måst egå så sakta att det tar ju en evighet att komma dit:P Fyyyy har ingen lust att jobba idag:( BUHU!


Kommentarer
Skrivit av: [email protected]

Det låter som det mkt sannolikt är det. Du måste vända dig om och resa dig försiktigt och tänk på att hålla kroppen rak och inte vrida den för mkt. Är jag för hastig så knäcker det till i mina höfter och då blir jag halt resten dagen.. Så sjukgymnasten har sagt att det är viktigt att man tar det försiktigt om man har besvär!!

2011-03-03 @ 17:07:11
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Angelika: Tack ska försöka tänka på det ( är inte så smidig alls ändå så särskilt fort går det inte) Men när man går kommer man ju inte på att gå försiktigt förens det är försent och det redan gör för ont och då får jag nästa krypa fram i hastigheten! Idag fick jag dock bara ont i morse, sedan har det varit lugnt så hoppas det håller i sig!

2011-03-03 @ 18:09:02
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Skrivit av: Frida H

Det hade jag skitofta jag med! Inte visste jag det kunde vara ligamenten. Men det var det säkert och det kanske du också har :/

Men det försvann i perioder (en månad hit och dit, några veckor hit och dit).

2011-03-04 @ 00:36:44
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall