Lördag.....

Japp har precis ätit ( frukost jag vet skämms på mig ) Men tanken var att vis kulle äta lunch ute, men så vart det inte så ist fick det bli fil här hemma! Jag är mätt iaf o det är väl huvudsaken!
Fredrik har precis åkt till jobbet, det betyder att han är inte hemma fören svid 01.30 inatt. Så jävla trist för mig, har ingen o leka med heller:(

Vi har iaf 8+ här idag, mycket skönt, men att ge sig ut på stan själv utan pengar låter ju inte allt för kul. Och ta en längre promenad vet jag inte hur långt jag orkar med tanke på mina jäkla ligament som ska strula så fort jag går!

Jag har föresten sett att MÅNGA har problem då dem ska kommentera:
OM NI SKA KOMENTERA SÅ ÄR DET OVANFÖR INLÄGGET NI TRYCKER. Många komenterar fel inlägg nämligen och jag blir lite förvirrad;)

Nä ska man ta o frosta av frysen kankse o slänga massa bröd?

Kommentarer
Skrivit av: i min lilla lilla värld

Var bor du? 8 + är inte fel

2011-03-12 @ 15:15:48
URL: http://saratilling.se
Skrivit av: Madde

Sara: Jag bor i skåne:D Första dagen som varit så varm, annars har norrland haft det varmare än oss!

2011-03-12 @ 16:43:19
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall