Magasin 36

I morgon skall jag och Fia bege oss till Höganäs oxh en av destinationerna där är magasin 36.
De håller till lokalerna där Saltglaserat och lokalerna ha fått sig en total renovering.  På Bottenvåningen hittar man en butik med vackra möbler och inredning.

En butik med Vintage & Antiques i ett experiment tillsammans med Modern Design som de själva skriver på sin Facebook sida.















Övervåningen håller på att färdigställas till Studios som de skall hyra ut till olika konstnärliga själar.
Sedan är det ju den gamla ugnshallen med de vackra ugnarna. Ja bara av att kolla på dessa bilder så kan ni ju bar aföreställa er kännslan man får av att gå runt där är, Jag älskar det, kan gå där i timmar och drömma och planera. Man vill verkligen ha hus då man går där:) Butiken "butiken" ska även flytta in i samma lokaler, vilket oxå är en underbar liten butik i lite samma "tema"

Längre in i butiken håller en man fortfarande på med saltglasering. Underbar atmosfär! Så har du vägarna förbi Höganäs missa INTE Magasin 36.

Jag vill ha ALLT i denna stil i mitt hem, ska bar abli miljonär:P




Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall