Näsan blöder!

Japp denna vecka började SKIT, är på så dåligt humör, ligamenten gör as ont i alla ställningar förutom att liga raklång med helt rak kropp. Ska snart iväg o jobba även fast jag insett att jag just nu förlorar varje vecka jag jobbar, är inte så jävla motiverande:( att det dessutom tar längretid för mig att ta mig till och från jobbet än det tar att jobba mina timmar är inte heller någon energi boost! Men men.
Och att jag dessutom blöder näsblod varje dag är oxå ganska irriterande, Olivia är sjuk och det blåser fan storm ute.

Japp det var det.
Annars längrat jag så mycket tills jag och Fredrik får åka upp till Sthlm och träffa familj och vänner, ska bli så skönt. Både att få träffa dem men även att få komma bort en sväng. Känner att det skulle behövas nu!
Skulle vilja ta en veckas semester med Fredrik och bara få göra det som jag vill göra, inte en massa måsten och saker att göra!

Bebeisen härjar på iaf och det är underbart, det gör att jag kan le trots att saker går emot än och att det gör ont här o var. Underbara och efterlängtade lilla liv. <3


Kommentarer
Skrivit av: missfranklin

borde göra ett liknande inlägg idag... började dagen med att tappa halva avgassystemet på bilen så nu låter den som ett rejält bombplan från något världskrig. väl framme vid jobbet (efter att ha skämts ögonen ur mig sista biten) så var hissen paj och vi sitter på 5e våningen och jag hade mycket att bära... men vi har i alla fall en tur planerad till helgen, ska till öland och hälsa på helena, hon med baraenkakatill-bloggen... :-) så god mat lär vi allt få till helgen.

2011-03-28 @ 16:56:35
URL: http://missfranklincooking.blogspot.com
Skrivit av: Angelica

Ja, det är verkligen inte en dans på rosor att vara gravid. Blir galen på alla som berättar hur fantastiskt bra de mådde under deras graviditet.. Näsblod blödde jag som f*n under tiden jag hade influensa, men nu har det slutat iaf. Men resterande bersvär är kvar och om inte värre.

2011-03-28 @ 17:52:40
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Madde



Angelica: Haha jag är ju en av dem som mår otroligt bra jämför med andra tror jag:P Jag har nog bara lite små saker hela tiden. Men näsblodet är grymt jobbigt, gå upp mitt i natten för man smetat blod överallt!

Din stackare:/ Hoppas verkligen att du får må bättre snart, det förtjänar du!

2011-03-28 @ 20:03:54
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall