Tips på pyssel!

Jag som ni kankse har märkt har enorm skapar glädje just nu, och gillar saker som är personlig och int egår att köpa i varje IKEA ( hoho ) affär:D Så här kommer lite nspiration till vad du kan göra själv till lilla bebisen ( utöver lapptäcke & mormorsfilt då)


Sy små gosedjur i roliga färger och figurer. Eknkelt och billigt. ( man kan ju mer än gärma virka dit ögon och detaljer så slipper man risken att det sätts i halsen lika lätt, eller så målar du dit ögon)



Virka dina nallar, du vet preecis vem som gjort jobbet, vad nallen innehåller och du bestämmer utseendet. Lite mer tidskrävande men oj så roligt:D



Köp bokstäver i papper/kartong som du sedan målar eller gör dekopage på, går lätt att fästa på dörren eller ställa i ett skåp. Du kan även fylla dem med betong om du vill göra din egna betong bokstäver!



Gör din egen mobil utan pärlplattor ( gud så många såna man gjorde då man var liten ) Välj motiv, utseende helt själv! Super söt och lagom pyssel!

Ja det var ju lite tips:) Kommer säkert fler!


Kommentarer
Skrivit av: Frida H

Jag gjorde de där supermariosvamparna till Adam. De har jag satt uppe på dörrkarmen, så där lite dolt men folk blir alldeles nostalgiska när de får syn på dem. Ska upp med bild på det.

Jag ville/vill göra en girlang med pärlplattor.

2011-03-18 @ 08:10:02
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall