1 MAJ!

Jag är inte människa idag:/
Igår gick jag upp halv 9(men låg vaken mesta delen av natten) Var sedan på mammaträff, och det var super trevligt, vi var "bara" 4st men alla som vad där var beräknade mellan 7-17 juli (tror jag det var) Så vi låg ganksa nära varanda så då har man mycket att prata om:)

Efter det trogvi direkt till Höganäs, gick på markaden och var hemma vid 5 tror jag. Käkade ut med hundarna och sedan vid 9 trog vi ut igen för att denna gång gå på en pub för att se "all the wrong reasons" Och sedan var det 2 band till. De var bra allihopa, mycket musikaliska, men ljudet var inte det bästa, tyckte det skrälade lite för mycket, och det sista bandet, fyy dom var duktga rent musikaliskt men koverband i matchande klädsel har aldrig varit min smak!

Kl 3 var vi hemma iaf, då dog jag i sängen. Sov bra så länge det varade, vaknade av SJUK värk i höfter och rygg som varje natt och tog mig knappt till toaletten. Så denna natt har varit hemsk. Är helt slut nu av trötthet. Älsklingen är och jobbar han.

Jag och jäsper har precs kollat på demostrations tåg, Jäsper tyckte det var lika roligt som grannarnas barn:P Söta hund!

Nu skall jag måla bordet igen! :) Hoppas lite sol kan leta sig in på balkongen!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall