Bakat och städat!

Ja nu har jag äntligen satt mig i soffan, är HELT slut kan jag säga! Tog en sista kvällspromenad med hundarna och efter vägen vart jag kissnödig och det resulterar i att SD blir ÄNNU värre, så vägen hem tog väldigt långtid då jag hade SD HELA tiden, ujuj. Men men nu sitter jag ner iaf och dem har lugnat ner sig!

Har städat mest idag, tvättat och bakat. Idag vart det Mormorsbullar, som jag ska ge lite babyblå touch innan baby showern, men ni hittar receptet och bilder i min bakblogg: www.maddesmumms.blogg.se
Mer bilder får ni se efter baby showern!

En fråga, har alla baby badbaljor hål i botten? Våran har det, och det är inget "trasigt" hål utan ett hål som ser ut som att det ska sitta där. Men då kommer ju vattnet åka ut! Eller är jag dum?


Kommentarer
Skrivit av: Lotta

På vår sitter det en plugg i hålet! Saknas den på er?



Jag ska till Gekås på fredag så jag kan säga att vi saknar vår plugg(har en likadan badbalja fast vit) och förhoppningsvis få en ny så kan du få den när vi ses!

2011-05-18 @ 21:24:43
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Skrivit av: Milli

Jag har inget hål i min balja men de borde ju ha suttit en plugg eller så i din. Kan inte logga ut från min tårtblogg för att logga in på min vanliga blogg :( har varit så över en vecka så det är lite tråkigt att man inte kan uppdatera den..

2011-05-20 @ 09:18:15
URL: http://millistartorochannat.blogspot.com/
Skrivit av: Frida H

Ja, 9 av 10 baljor har hål i botten där man ska hälla ur vattnet då de blir sjukt tunga med allt vatten i så att försöka hälla ut det är ibland jobbigt. Plus man kan låta barnet (när det blir äldre) sitta kvar tills allt vatten är ur så plockar man upp och torkar - så gjorde jag. MEN du ska ju givetvis ha en plugg till. Maila kundservice på Ullared och hör om man kan få en extra eller om du behöver reklamera hela varan??

2011-05-22 @ 21:39:08
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall