Bakdag!

Idag var min plan att baka som en toka! Jag handlade allt soom behövdes och har tyvär hitills bara kommit till första marängerna, vilket tog mycket längretid än jag räknat med, hoppas bakmaskinen klarar trycket:P Men än så länge ser det bra ut och smakar kanon!

Så får nog fortsätta baka i hela veckan tror jag:P På lördag skall iaf cupcaksen och tårtan fixas, dessa vill jag ha färska och fina så får vänta lite på dem!

Är dock på jakt efter smak essencer, men det värkar vara omöjligt att hitta i denna staden ( förutom ica´s vanliga smaker ) Ska gå till en bakbutik här i morgon och kolla om de kan hjälpa mig!

Bebis bölkar på så lugnt där inne, det är inte längre hårda sparkar utan mer tryck och rörelser, och mycket hicka:D


Vill ni se vad jag bakar nu? Klicka HÄR!
Som sagt kommer komma upp bilder här med men efter baby showern:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall