BodyShop Bodybutter!

Igår efter mammaträffen skulle jag skynda mig in på Bodyshop och köpa cacao bodybutter. Hade massa rabatter och tillgodo kvitton att använda så nöjd efter att ha betalt 70kr gick jag hem, väl hemma öppnade jag den ivrigt för att använde den. FAAAAN köpt Shea ist för Cacao......buhu:( Så jävla typiskt mig att inte kolla ordentligt!
Shea luktar mycket bättre men har haft att cacao har en bättre värkar på torrhud och just bristningar. SKIT! Får se om jag kör på denna ändå eller om jag kompleterar med en ny. Blir så arg på mig själv. Känns surt att kasta ut 200kr på en ny så blir denna liggandes bara!


Denna skulle jag ha!


Denna tog jag.........FÖR lika tycker jag!

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

Jag använder oxå den!!!! Kakao alltså... :) typiskt att du tog fel!!

Den är i alla fall SUPER!

2011-05-01 @ 18:09:13
Skrivit av: Carina

Jag var också inne på Body Shop igår men jag kunde inte bestämma mig vilken "smak" jag ville ha. Så jag gick in till Life-butiken ist och köpte Weleda Havandeskapsolja. :)

2011-05-01 @ 20:45:56
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall