Heffaklumpen!

Japp det är jag idag känner jag! Jag känner mig störst i hela universum, och magen trycker o gör ont, och är ivägen. Tror bebis är på dåligt humör oxå för gud vilka hårda sparkar han riktar mot mina revben-smärta!

Planer ser iaf ut som följande, först baka socker kringlor sedan kl 17,45 är det yoga i 75min. Däremellan skall jag vika in tvätt och ev virka lite om orken och lusten infaller sig, är på slut spörten nu mina kära läsare så snart får ni se resultatet av mormorsfilten ( tog längre tid än jagräknat med, men är så monotont arbete att man lessnar lite då och då)

Nu har även våran nya sänggavel till spjälsängen kommit:) Skall hämta den i helgen tror jag, skall även köpa nytt vardagsrums bord då:D Härligt va!

nä nu skulle kunna sitta här o skriva hur mycket skit som helst men ska skona er det:D Hoppas solen skiner på er med idag:)


Kommentarer
Skrivit av: Erika

Ååh, älskar den där sängen!

2011-05-19 @ 21:06:19
URL: http://www.mylittlewords.se









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall