Hemma igen!

Nu är jag hemma, fick komma hem igår halv 2, men får inte anstränga, stressa eller vara över aktiv. Hum detta är mycket svårt för mig måst ejag ju erkänna. Men jag försöker verkligen!

Vi hade ju även babyshower igår ( så kan ju erkänna att jag inte tog det lugnt då jag kom hem, hade massa att stressa med, vart inte alls om planerat men jätte fint och trevligt ( kommer bilder senare )

Idag har det varit lugnt, var dock tvungen att gå ner på stan för att hämta papper till FK, men det gick sakna (läs MYCKET SAKTA) då jag får SD hela tiden, börjar även känna av foglossningen mer.
I morgon kommer mamma, ska bli skönt att få hjälpa, kanske vi kan få i ordning även fast jag inte får göra något!
Så till helgen ska vi hämta vagnen iaf o förhoppningsvist skötbordet oxå. Känns osm att jag vill ha det hemma nu då det vart som det vart!


BM i morgon, får se vad hon säger, vet ju att bebben mår bra efter alla kontroller på sjukhuset, men iaf!

Detta var en kort och luddig uppdatering är AS trött så ska lägga mig i soffan o virka lite!

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Åh va bra att det gick bra i alla fall!

Ta de luuuuuuuuugnt nu, be Fredrik massera dig o ta lite bad o spa-kvällar o mys.

Man får ju passa på o bli ompysslad nu medan man har ett VÄLDIGT giltigt skäl :)



Kram på dig, natti natt!

2011-05-30 @ 23:37:23
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall