Lång prommenad!

Dagen började med en ett besök hos tandläkaren! BLÄÄÄÄ, men då hon inte ville ta röntken bilder så vart det bara en extra koll och rengöring och jag ska tillbaka efter bebis e född!
Men så skulle hon rengöra tandköttet plus "fickor" i tandköttet så frågar hon
"vill du ha bedövning?" Och då hon säger så tror man ju att det skall göra skit ont.......
"jag vet ej svarade jag" .....
"Nä vi testar utan, onödigt att ge dig om du klarar utan, säg till on det gör ont"
Så jag ligger där svettas som en gris och tror det skall göra ont, varför skulle hon annars fråga lixom! Och då är min fråga såhär i efterhand VAD ÄR DET FÖR MESAR SOM TAR BEDÖVNING FÖR DENNA "BEHANDLING" För visst det känns, men vadfan bedövning behövdes verkligen inte! Jaja fina tänder har jag iaf;D

Sedan mötte jag upp Nettan ( förlåt om jag minns fel, är som Peter i BB) Och vi gick en långpromenad med hundarna, 1,5h och de kändes efter i ryggen och hade några SD under promenaden. Men lyckliga hundar fick jag och unnar mig själv en paj ikväll:)

Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Fickor i tandköttet, vad är det??



Där ser du att det inte var så farligt att gå till tandläkaren. =)

2011-05-17 @ 20:41:03
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Jossan

Nej inte än på ett tag, var mest och kollade läget! Sen får vi se, vi vill nog börja med något mindre än hus. :)



Vilka fina grejer ni fick tag i till bebben! :)

2011-05-17 @ 22:08:32
URL: http://loppish.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Angelika: Jadu jag vet faktiskt inte haha! Hon sa bara att det var fickor som hon var tvungen att göra rent och sedan låta dem läka så ska på återbesök. Annars får dem göra om proceduren!

Men jag klarade mig ju endast för hon inte kunde röntga haha så det är hemskt:P

2011-05-17 @ 23:44:53
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall