Mammsen!

Idag kommer mammsen ner, ska bli skönt, roligt, mysigt och allt på en gång:D Hon ska hjälpa lite här hemma plus att vi ska försöka fixa det sista inför lillemans nedkomst!

Idag var jag hos BM iaf, allt såg ju bra ut och han är inställd på att komma, och hade en bra storlek om han skulle komma tidigare tycker hon, sa att det skulle antagligen inte vara några problem men vänta gärna en vecka till så vi får åka hem snabbare:) Och det håller jag med om, går in i v35 idag så denna vecka ut iaf:D

Dock har SD ilat nerå idag och gjort lite ondare då jag står upp! men varierar mycket så tror det är lugnt! Jag är fortfarande inställd på att gå övertiden:P Så har int eså stora "förhopppningar" haha!


En annan rolig sak är att 4st tjejer som jag känner har jag sagt till fredrik att "jag tror att de är gravida" Varför då har han undrat och jag har bara haft den kännslan. Och det visar sig idag att jag har haft rätt om alla 4........lite roligt tycker jag! Jag har nog näsa för det nu då jag själv är gravid, man känner igen sig i dem kanske även om dessa tjejer är vääldigttidigt i sina graviditeter och en tyvär slutade i missfall! Så ska bli spännande att se när det är nedkomst för alla:)

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Ojoj! Hoppas på det bästa för er båda! Ju mer graviditetsbloggar jag läser desto mer förstår jag att det är ganska vanligt att få spendera en natt eller två på sjukan innan förlossningen, men när jag gjorde det trodde jag att jag var den enda. Hang in there:). Så KUL att du får bebisvänner! Alla mina bor i städer alltför långt borta, men börjar väl snart i en mammagrupp och hoppas på att få någon att rulla med i sommar! Mys med mammsen:)) kram

2011-06-01 @ 08:19:15
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Kajsa

Åh vad skönt för dig att hon kommer ner. Hälsa henne så mycket från mig! Och ta det lugnt! Kram

2011-06-01 @ 13:08:14
URL: http://kajsasundin.blogg.se/
Skrivit av: Fia- mamma till Edison

Visst är det häftigt vad man kan känna på sig? Intuition eller vad det nu är... :) jag visste någonstans att jag var gravid långt innan jag ens funderade på att köpa ett test!

2011-06-01 @ 19:03:28
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Det var skönt att allt gick bra!! Har du så mycket SD, tror dom att han ska komma tidigt?

De gör ju iofs inget, nu e han väl så stor så han klarar sig! Han har väl tråkigt o vill ut o träffa mamsen o papsen!! :)



Jag har också fått mer känningar, helt klart. Mest när hon dansar runt i magen, då får ja riktiga förvärkar o SD som gör ganska ont. Det gör även ont längre ner, som du säger ilande o ont! Min BM säger att de e helt normalt, brukar vara så när allt förbereder sig på slutet.



Var faktist oxå på UL idag på grund av minskade fosterrörelser dom 3 senaste dagarna! Så vi gjorde en rutinundersökning bara i fall att. Allt var bra, hon hade det bara lite trångt! Hon vägde ca 3,6 kilo, strax över kurvan. Hoppas inte jag går över tiden så man behöver klämma ut en badboll... ;)



Ta hand om dig o ta det lugnt, bra att mamma kommer så du blir lite avlastad!! Mysigt med sällskap oxå! :)



Kramkram!

2011-06-01 @ 20:06:01
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall