Mio möbler!

Nu ska mio få lite kritik här, som jag skrev i inlägget nedan så ska vi köpa en vardagsrumsbord från MIO, vi var dit i fredags för att köpa detta då vi hade hyrbil.
Nä vi har inte det hemma men ni kan beställa det så tar det en vecka, OKI vi åkte hem för att fundera men kom fram till att vi inte hittat något annat vi ville ha så jag ringde på lördagen och beställde detta bord.
På söndagen får jag ett SMS att bordet nu var hemma ????? WHAT?

Så summa sumarum, antingen har de JÄVLIGT snabba leveranser från sitt lager ( vilket är omöjligt ) Eller så fanns bordet hemma hela tiden ( vilket MIO själv tror ) Och gud så irriterande, vi var där med en bil för att köpa skiten och så fanns det oxå men de visste inte dem i butiken GAAAH. Ja så nu måst evi låna en bil igen bara för att hämt abordet igen. Detta borde ju vara avdragsgillt!


Kommentarer
Skrivit av: Saran - Med en Julian i magen ♥

Tack så mycket! :)



Belly Banditen har jag köpt från en norsk sida, men dom har den bla. på http://www.mylittlestar.se/ :)

2011-05-19 @ 14:38:45
URL: http://saharan.blogg.no
Skrivit av: Lina

Jaså är det så det är? :P Min BM säger bara att jag kommer få en liten minionge hela tiden! :D Kanske är för att jag är ganska liten generellt då.



Ja det tycker jag verkligen att du ska göra! Jag är verkligen chockad över hur mycket saker jag hittade! :D

2011-05-20 @ 16:35:17
URL: http://linamedfamilj.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall