Ny vecka!

Måndag idag, känns precis som måndagar brukar göra! Vet inte riktigt vad jag ska göra idag faktist! Så antar att detta inlägg blir myyyyycket kort och innehålllöst!
Ska ev baka föresten, men först ska jag städa det lilla som behlvs så saker som måste göras blir klart innan jag gör det jag vill göra:)

Igår försökte vi även få alla möbler på plats, det gick sådär. Spjälsängen står där den ska, men typ inget annat. Är skit svårt att veta hur jag vill ha allt då man inte har alla möbler än! Och jag är ju så noga med att allt ska se bra ut och kännas rätt, men tyvär så blir ju rummens storlek och form ens begränsning! Jaja får se!



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall