Ny vecka!

Japp och jag vet inte ens vart jag ska börja denna vecka med faktist! Allt är en röra här hemma med saker på fel plats mm, och jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag hatar sådant, blir så stressad av situationen lixom!

Och jag får FAN int etill det med skrivbordet, tror det är som en av mammorna på mamma träffen sa att det är trät som "blöder" igenom färgen, konstigt då det är ett skit gammal skrivbord och med flera lager färg så borde det ju ta stopp någon gång. Men icke. Blir så satans irriterad. Inget som synnd jätte mycket och det är säkert bara jag som vet vart det är som ser det, men fortfarande retar det mig. Ett skrivbord som ska se gammalt ut, men ändå vill jag ha det perfekt;P

Nu skall jag iaf damsuga och måla själva skrivdelen på skrivbordet, tror tyvär inte att färgen kommer räcka så då får jag väl ta beslutet om jag ska åka o köpa ny färg plus leta tapet skarvar så jag kan få detta bord klart någongång!:)

Hoppas ni andra har det varmare än oss iaf, solen skiner men ingen värme!

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall