SD & Ullared!

Idag har fredrik varit ledig, det har han förtjänat så mycket som han har jobbat den senaste veckorna! Vi har käkat ute och sedan en sväng på stan för att hem och städa ut förrådet, och oj så fint det är nu. Dock fick ju fredrik göra det mesta då jag får sammandragningar heeeela tiden, så fort jag anstränger mig, eller går, eller duschar, vänder mig i sängen.....ja ALLT! Men så länge dem inte gjorde ont så skulle det inte vara någon fara, jag skulle bara ta det lugnt. Hur kan man ta det lugnare än sova?

Men i morgon har vi hyrt en bil, ska ta en sväng till Ullared, Gekås och sedan en sväng förbi IKEA. Ska försöka göra all "stora" inköp men även fynda en del på ullared. Hoppas det lönar sig nu bara haha. Men jag har hört mycket bra om bebis utbudet:D

Blir kanske ingen bloggning imorgon, men hinner jag så hör jag av mig:)


Kommentarer
Skrivit av: Therese

du borde ju bli sjukskriven om du har sammandragningar hela tiden!? det blev en jag jobbar med...

2011-05-12 @ 22:36:44
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Madde

Therese: Jo jag tycker oxå att det är konstigt att dem inte ens vill kolla upp det, men enligt både min BM och förlossningen är det ingen fara så länge jag inte har ont av dem!

Men känns ju sådär att man får sammandragningar fast man bara sitter i soffan lixom!

2011-05-12 @ 22:38:46
URL: http://madeleneklund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall