Stand by me!

Har inte bloggat på HELA helgen, har haft så mycket för mig! Och varit sjukt trött så har helt enkelt inte haft ork att blogga då jag väl parkerat mig i soffan:D

Fredrik har jobbat hela helgen och hela veckan stackarn, Men deras jobb har en uppsättning med kidzen så det har föreställningar hela dagarna! Jag var och såg den igår och alla var riktig duktiga! Det är så roligt att se, vissa ungdommar är så himla duktiga, och man blir chockad över hur duktiga de är på att sjunga och spela instrument. Sedan finns det andra som kanske inte är lika talang fulla;D Men är ju det som är charmen med min sambos arbeta att alla är välkommen dit, alla barn som älskar musik och alla som vill får ju sälvklart vara med o showen oxå!

Temat var KÄRLEK, och de hade åkt runt i skolor och låtigt barn skriva vad kärlek var för dem, så rörande att läsa och jag som är gravid är extra blödig, man tänker på allt jag vill ge oh göra för mitt barn för att han ska känna sig älskad. Några saker som beskrev kärlek för dessa barn var:

"Jag älskar min Familj"

Kärleks historien mellan draken och bilen!

"Man blir dum av kärlek"

"Jag älskar dig, jag håppas att du älskar mig"

"Du är söt, världens sötaste ponny"

"Något som ingen någonsin har eller kommer att förstå sig på"



Medans man fick läsa alla dessa breven som visades på storbilds teve stod en tjej som sjöng underbart vackert fina visor som bla Fredrik åkare!

Jag själv fick kämpa för att inte tårarna skulle komma, men tanten/mamman breve mig satt och stor grät haha! Här sitter jag och lyssnar på finniga ungdommar som sjunger falsk och får kämpa med tårarna haha.

Nä dem var alla SUPER duktiga! OCh jag tycker det är underbart att det fortfarande finns komuner och personal som fortfarande lägger ner resurser/tid/engagemang och så mycket mer för deras ungdommar. Att detta dessutom bidrar till kulturen är ett stort plus!

Läs mer och se bilder här



Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall