Tröttis!

Bloggade inget igår och det beror på att Fredrik var ledig så vi spenderade hela våran dag på stan och ikea! Mycket mysigt, och efter det drog han och repade och då var jag för död för att orka blogga, låg i soffan och bara degade!

På ikea fick vi en goodiebag då dem hade en förhandsvisning av deras senaste kollektion!
Den innehöll:

Kryddplanta!


Bravo tropiks juice och räksnacks ( har inte vågat smaka dem än:P)

Och självklart måste jag ju testa att så mina örter, ska bli spännande att se om det funkar såhär använder man dessa burkar:


I varje burk ligger en "kaka"jord och frön



Ta ut fröna och häll på ca 1,5dl vatten



Jorden jäser efter ca 10min





Häll på fröna och det skall vara klart;P Ja ni får en raport om någon vecka om det växer eller inte;P Har ni testat dessa?


Sitter här nu och är SUPER hungrig väntar på maten och sedan skall jag på yoga, ska bli spännande och jag återkommer med en recension:D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall