Ultraljud!

Japp, sitter här nu och väntar på att tiden skall gå bara sedan skall jag iväg på ultraljud, detta pga att jag igår fick åka in på förlossningen då bebis har varit alldeles för lugn de senaste dagarna så dem tyckte att jag skulle åk in. Fick vara uppkopplad på ctg ( tror jag det heter ) i 45min och hans hjärta pickade fint och han rörde sig där inne. Vi skulle efter detta göra ultraljud för att se så han rör sig som han skulle, men pga att läkaren fick operation efter operation fick vi åka hem vid 21,00 och jag fick en tid idag ist.
CTG´n registrerade även massa SD så vi ska kolla upp det idag oxå. Jag fick tillsägelse att jag måste ta det ännu lugnare för hon vill inte att jag föder innan v 35, och det håller jag ju med om, vill ju ha en ut en frisk bebis!

Nu sitter jag dock och är super nervös, mår tom illa. Är så skraj att dem ska hitta något fel eller avikande på bebis:S Uscha, samtidigt tycker jag att det ska bli mys att få se han igen.
Så håll alla tummar och tår att allt ser OK ut så uppdaterar jag senare!

Kommentarer
Skrivit av: Lotta

Håller tummarna för att allt är bra! Men det är det säkert!! Blir lite orolig då min bebis också är lugn!! Hur ofta känner du honom??

2011-05-26 @ 10:25:16
URL: http://mittlivsomlotta.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Hoppas det gått bra, du måste skriva och uppdatera när du är hemma igen. Och se till att ta det lugnt som sagt eftersom du får så mkt sammandragningar!



2011-05-26 @ 10:43:14
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Therese

men NU borde du väl bli sjukskriven! :O

2011-05-26 @ 14:54:18
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Skrivit av: Carina

Hur gick det idag? Håller tummar och tår att allt är super med bebisen!! KRAM

2011-05-26 @ 20:59:29
URL: http://tornedalingen.blogspot.com
Skrivit av: Linda

OOOOOH ja håller tummarna att allt e som de ska!

Men de e det säkert... säkert bara lillkillen som har det lite trångt såhär på slutet! Men håller tummarna ändå!



Oj har du så mycket SD så dom tror han kommer tidigt??

Jisses...

Blev du lite nervös då?



Hmm ska man inte gå på nåt Ultraljud i slutet ändå för o kolla om bebis ligger rätt?

De trodde jag... men de gör dom inte här!



Har varit på föreläsning om förlossning idag, mycket spännande. Men hela föreläsningen handlade mest om o slappna av. De va nyckeln tydligen...

Jäklar va jag ska slappna av...



:) hehe lättare sagt än gjort kanske!



Hoppas allt går bra nu, kramkram!

2011-05-26 @ 20:59:39
URL: http://netstockings.wordpress.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall