5mån

Ja i söndags vart Ralph 5mån, helt galet att det bara är 1mån kvar tills han är ett halvår...GAALET. Men idag var vi och tog vaccin iaf, han grät nästan ingenting utan var bara glad att han fick sockerlösning:D Min lilla matvrak ( får barnen sockerlösning i hela sverige? ) Han följer kurvan fint iaf:
5mån
vikt 7,63kg
längd 64
Vi träffade även barnmorskan som jag hade då jag väntade Ralph, vi fick ju lixom inte säga hej då eller ens sammanfatta allt, så det var skoj och hon fick se Ralph oxå som bara satt och log mot henne:D
han har varit som vanligt hela dagen men sedan på kvällen brast det...GUD som han gåtit, han brukar aldrig vara så, så jag antar att det var sprutorna, dock ingen feber och det är ju skönt! Får se hur natten blir, Inatt var han vaken i 1,5h och bara stökade, första natten sedan vi lämnade BB som han inte velat sova. Sjukt segt så stackar alla er mammor som haft så mer än en gång! Det har aldrig varit så länge!
Ja nu är inte inte långt förens julkalendern drar igång:D Jag är nästan avis på alla er som kan vinna alla dessa underbara priser:D Vill jag med haha!
Han är så sjuukt söt då han gnuggar ögonen. Min skatt!
Jag har gjort såå mycket denna veckan, är stolt över mig själv haha! Jag har bakat sirapshjärtan, vaniljbullar, morotskaka & sockerkringlor ( tänk på att det är bara tisdag;D ) Ska facktist fortsätta så och frysa in, för snart börjar jag med pralinbaket inför julen=)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall