Enkla Ting!

Har ni varit in på en underbara webbutik www.enklating.se som även har en inredningsblogg?! Kajsa som driver denna blogg & butik bor nämligen här nere och i helgen var det julspecial. Så jag och Linda åkte dit för att se om vi kunde fynda lite, man fick även göra sin egen julkrans. Mycket mysigt och massa fina saker! Åt oxå VÄRLDENS godaste räkmacka=) Fanns mycket fint mem plånboken och viljan går inte alltid hand i hand!
Men denna krans designad av MIG ;D fick följa med hem!
Jag vet ej om den är klar än ( skulle vilja ha in lite mer "jul" i den, men det år jag fixa här hemma. S¨å länge händer den på dörren=)
Syns inte på de stora bilderna tror jag, men det hänger några Heliga Maria i stjärnan oxå!
Tycker nu när man fått lite "distans" från sitt skapande så tycker jag att den är lite tom...får se vad vi kompliterar med!
Kan ju även påpeka att jag har fått infektion i min handled av allt virkande:P

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall