Julklappar- upplevelser är den perfekta presenten

Visst är detta alltid ett bestyr?
Vissa är så enkla att handla en julklapp till, andra är jätte svåra! Som min lille bror, pappa, farfar ( ja av någon anledning oftast killar ) Men då skall ja komma med ett tips här, jag gav dem alla en upplevelse ( detta då dem fyllde år, men funkar ju bra som gåva vilket tillfälle som helst ) Min bror fick en Segway tur på 2h tillsammans med mig och vår pappa ( läs om det här ) Såå kul och dem båda uppskattade det verkligen! Och pappa tog jag med på 2h massage från topp till tå, något han var emot från början men erkände efter att han tyckte det var mycket härligt! Och till Farfar, Wiskey provning, det älskar han.....ja just upplevelser hittar man något till alla!

Och då skall jag tispa er om en sida Upplevelse.com Ja det har det mesta, för det flesta och du kan söke efter ort eller categori på upplevelse! Jag har faktist redan hittat vad jag skall ge svärmor i julklapp:D Nu skall jag bara lägga en beställning, och ja tänkte bjuda med mig själv på denna oxå;D
Upplevelse.com - För att upplevelser är den perfekta presenten

Kommentarer
Skrivit av: Greger

Jag tycker tvärtom att det är jättesvårt att hitta på roliga julklappar till tjejer. Blir alltid osäker.

2011-11-16 @ 19:52:22
URL: http://www.brajulklappstips.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall