Norrland!

Ja igår mådde jag som sagt pyton pga att familjen åkt hem, kändes såååå tomt att jag grinade heeela dagen bara! Men nu har jag bokat biljetter hem faktist så den 28november åker jag och Ralph upp, fredrik skall på utbildning 3 dagar den veckan så då passar vi på att åka upp 1v....vi ska flyga.....fyy så nervöst har jag aldrig gjort! Hoppas det inte smittar av sig på Ralph bara! Tar 2,5h upp vilken skillnad från 13h med tåg! Dyrare men värt det! Funkar inte annars med Ralph alltså!
Längtar så himla mycket samtidigt som jag kommer sakna Fredrik som en tok.

Kommentarer
Skrivit av: Anonym

2,5h att flyga upp? Vars i norr bor de egentligen? :) Från Luleå tar det 1h till sthlm, fast om du bor i skåne och de i kiruna så kanske det tar så lång tid. :)

2011-11-07 @ 17:43:37
Skrivit av: Linis

Men deppa inte, för snart kommer jag =)

2011-11-07 @ 20:37:34









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall