Challenge!

Jag har fått en award/utmaning av Therese. Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.
1. När ingen ser eller hör mig…Pratar jag med mig själv, skrattar högt åt mina tankar eller åt radion ( går ofta med radion i hörlurar så folk tror nog jag är galen. Dansar och "skuttar" mycket ( har hoppat in i både dörrkarmar och brytit en tå i en grind!
2. Jag går aldrig hemifrån utan…Min telefon eller halsduk, det mesta annat glömmer jag jämt ( även telefonen).
3. Min blogg heter som den gör för att…Det är mitt namn, och jag hade den sedan gammalt och kom inte på något nytt och det jag kom på var inte ledigt!
4. Om jag vågade skulle jag…Ta för mig mer tror jag, är inget jag direkt inte vågar, men jag är för snäll för mitt eget bästa ibland. Och öppna eget vore ju inte heller helt fel.
5. Om 10 år kommer jag att…Har ingen aning, jag är inte den som planerar eller tänker i framtiden, tar det som det kommer. Men jag hoppas att jag har ett hus, ett till barn kanske en häst och ett eget företag!

Jag skickar denna viadre till Linda, Linda, Carina, Lotta, Kajsa

Kommentarer
Skrivit av: Linda

Åh är det jag?:-)). Vad himla duktig du är alltid! Har bara lyckats koka kola i veckan, skulle baka morotskaka men saknade två ägg, morr. Blir idag istället:-)

2011-11-23 @ 08:27:37
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall