Gaser!

Jag är så himla trött så det är sjukt, men borde baka lite ( hahaha har beställningar är därför inte för att jag vill haha ) Men dagen har rullat på fint iaf även om Ralphs sömn o matning vart helt knas idag!

En till fråga Pruttar era bebisar mycket? OCh då men jar jag inte mycket utan MYCKET? Han pruttar högt som en vuxen karl. Helt galet, jag börjar tror att han kan vara laktosintolerrant? Dock verkar han inte ha ont i magen! Ja vad vet jag!
Någon som har en bebis som äter laktosfri ersättning?

Ikväll tog vi oss ett bad och Ralph älskar att bada, helt galet! Han sprattlar och skvätter som en tok:D Och skrattar!










Min underbara charmknutte! Så mycket kärlek finns för dig!<3<3



Kommentarer
Skrivit av: Linds

Verkar han inte lida av det så får han väl bara gasa på:-). M gasar också, mer ibland mindre ibland:-) Men OJ så söt när han badar? Så mycket vågar jag inte bada lillan fast hon älskar det hon med! Hmmm...och bubblor! Detta skall testas imorgon haha:-)

2011-10-12 @ 23:34:49
URL: http://lindasin.blogg.se/
Skrivit av: Angelica

Wilma pruttar ganska mkt, och även då så det sprakar till regält. Sebastian skrek och hoppade till för att han blev så rädd en gång. Haha!Det är samma med de andra bebisarna på mammagruppen, de pruttar HELA tiden!



Tror det är ganska vanligt, det är ju oftast för att de sväljer mkt med luft när de äter och barn som tar flaska brukar vara värre än barn som ammas.

2011-10-13 @ 09:39:07
URL: http://missakerlund.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall