God morgon!

Ja snart vaknar jag med!
Ralph som har skämmt bort mig med 8h i sträck/natt har nu börjat äta var 3e timme igen:/ och vill gå upp kl 6....sucka gör jag som fortfarande inte kan sova på kvällarna/nätterna:( Gick o la mig kl 11......kl halv 1 sov jag fortfarande inte! Detta tar kol på mig!

Idag är det BVC på schemat, hoppas att jag får hjälp ang Ralph´s kräkningar! Sedan väntar jag paket kl 13-15 och efter det så skall jag till IKEA och byta ramar då mina som jag köpte i helgen var repiga!

Längtar så efter helgen, dels så är fredrik hemma på fredag ( jag jobbar mog dock ) men sedan händer massa skoj i helgen:D Ni får se det på söndag!

Nu sover lilleman så jag ska försöka hinna äta=)



Och GUD så roligt med alla nya läsare ( läsarantalet har ökat kraftigt:D )
Vilka är ni?
Och hur hittade ni hit?

Kramar och ha en toppem dag!


Kommentarer
Skrivit av: Carina

Vad roligt! En del läsare kommer nog från min blogg. :) När jag gav dig en Award så länkade jag till din blogg. :)

2011-10-26 @ 18:32:17
URL: http://tornedalingen.blogspot.com









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall