Helg!

Ja äntligen är det helg och min sambo e hemma, jag e själv nästan hela veckorna så är såååå skönt att få lite avlastning, jobbade ju även i tisdags så då fick jag tid för mig själv ( och alla kunder ) Medans Ralph var med pappa!

Han växer så fort nu min lilla älskling! Dock VÄGRAR han ligga på mage.....han bara ligger och grymtar och slickar marken:( Så han kommer nog bli den första bebisen med slokande skalle:/ Och jag VET att man inte ska jämföra med andra barn men man gör ju det ändå och ALLA andras bebisar verkan orka lyfta huvudet!!

Ja nu säger vi gomorron iaf:D Idag skall vi åka till Malmö och hälsa på Ralph´s farmor! Ska bli mysigt!

Trött unge:)

 

Och den klassiska armen:D



Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Wilma har blivit jätte stark i nacken genom att ligga på mitt och Sebastians bröst och övat. Lite roligare än att ligga på mage för sig själv.

2011-10-09 @ 14:35:53
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Linda

Mellie var prick likadan men nu ligger hon med huvudet upp i luften och fäktar med armar och ben, misströsta ej, det kommer:-)

2011-10-10 @ 08:19:24
URL: http://lindasin.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall