Jag tränar!

 

 

Ja kolla så duktig jag är.....JA han har spya i mungipan;) Haha att ha en spy unge på mage är ju som att be om att han ska spy:P Och gud så hans lilla hals behöver denna luftningen, så svårt att hålla alla hans veck torra och fina så han har 7 dubbelhakor och spyr KONSTANT!! men ser värre ut på bilden oxå då blixten får det att LYSA rött!


Den 3e börjar jag och Ralph på mamma barn träning! Ska bli skoj.....hatar dock att det är så tidigt då jag försöker sova så länge jag bara kan ( därför jag var 1h för sen till mamma fikan idag...jaja)

Imorgon skall Farmor passa Ralph i 2h då jag skall aktivera mig själv i martinshop:) Skoj skoj! Hoppas han e glad och "snäll" bara!





Kommentarer
Skrivit av: Angelica

Men vilken duktig kille!



Ja, dessa väck är inte lätta att hålla rena. Wilma blir jätte arg när jag ska torka där efter badet. Men hon spyr inte just ngt, så det mesta som brukar fastna i hennes hakor är ludd.

2011-10-13 @ 09:41:20
URL: http://missakerlund.blogg.se/
Skrivit av: Anna

Han är ju oxå så himla söt lille Ralph! Max blir 5 månader nästa vecka, tiden går fort!

Var ska ni gå på mamma/barnträning?

Tack för tipset om nappflaskan ska testa den.

2011-10-13 @ 15:31:32
URL: http://blogg.mama.nu/maxmamma









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall