Malmö!

Ja igår var vi hos Farmor i Malmö, gick en sväng på stan ( blåste dock orkaner ) Fick mycket god mat och paj! Så får gå som en tok i veckan för att bli av med det! Som sagt, har inte jag gått ner tills namngivningen så blir det inställt, eller så kommer jag införa fotoförbud på mig, och den som bryter det kommer att dööö. För fy fan så fet jag e nu blää....meb vi vandrar på!

Nu har jag bakat tårtbottnar till nästa helgs doptårtor:) Kolla in Maddesmumms så får ni se lite bilder och så! Har faktist fullt upp på bakfronten......dop, babyshower och bröllop, födelsedag och snart är det ju jul och födelsedagar igen:D Och vi får ju inte glöma Halloween:D Så här måste det beställas och probakas  inför alla event:)




Haha detta är så typiskt mig, jag skrev det som står över för ca 2 timmar sedan, sen går jag iväg för att göra något så glömmer jag bort det...kom tillbaka nu och ser att jag slutat mitt i ett inlägg:D



Ralph m Farmor






Kommentarer
Skrivit av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gullig bebis. :-)

2011-10-10 @ 11:53:40
URL: http://hannafialotta.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall