Smakis!

Många frågade ang smakisar, och jo Ralph åt sin första smakis i förrigår 2msk mild havregryns gröt.....smaskens tyckte han, som var suuuper arg o ledsen då han insåg att han inte skulle få mer! Lilla älsklingen! Vi ska på matsamtal på onsdag men hon på bvc sa att vi skulle börja tidigare då han kräker så mycket, och att det kanske kunde hjälpa! Kan ju säga hittills att det inte funka, så han spyr fortfarande som en gnu men äter glatt sin gröt iaf:)
Denna veckan kan det blir mindre bloggat då jag är själv heeela veckan med Ralph och 2 hundar plus att jag har en stor bakbeställning till helgen så ni får ha lite överseende med att jag kanske bara orkar blogga på kvällarna!
När började ni med smakisar? Och vad var det första ni gav och vad var era barns favoriter?

 

4månader min stora lilla älskling.....du är mitt ALLT!


Kommentarer
Skrivit av: stina

milton började strax innan han var 4månader, banangröt var dte vi började med å det var ju smaskens tyckte han. när vi sen gick på potatis var det inte lika gott, men morot var favoriten! ;)

2011-10-24 @ 08:06:50
URL: http://mammastinsen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall