3Mån + Vaccin!

Ja idag fick min älskling vaccinet, och han var super duktig.....efter första sprutan grät han bara fram och tillbaka, fick lite socker lösning och vart glad igen! Den andra sved tydligen mer så då vart han jätte ledsen, men så fort jag plockade upp han så slutade han! Min lilla duktiga älskling!
Han har dessutn gått upp 1kg.....
Vikt: 6,43kg
Längd: 60cm
Min lilla budda unge:D
Var även på biblioteket och lånade böcker för första gången sedan.....jadu jag vet inte när! Vet inte ens om jag lånat från ett "riktigt" bibliotek någon gång haha:D
Vart en bok om virkning och en inspirations bok till sömnad!
Var även och köpte massa garn:D
Så nu skall det virkas en till bebisfilt, plus att jag virkar en docka! Ska även sy gardinger till Ralph´s rum så ska till panduro i morgon efter mamma träffen och kika. Måste även köpa en ny virknål, har en i plast nu och jag HATAR det! Skit alltså, måste ha metall eller trä!
Återkommer med bilder då jag har något att visa;D

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall