Dagarna rullar!

Gud så fort dagarna har gått denna veckan ( så ursäkta min frånvaro )

Känns lite tråkigt att blogga då man bara har att skriva om sin vardag, man har svårt att förstå att folk faktist vill läsa om det:D Men jag gillar ju att läsa om andra så kanske ändå!

Mycket händer bakom kulliserna(?) iaf, tävlingar är på G én innom mycket snar framtid, sammarbeten har knytist ann och bloggen ska genomgå ett ansikts lyfft! Spännande va:D

I morgon skall jag springa lite ärenden på stan, hämta en bil ( som vi lånat av svärföräldrarna en vecka ) och stå på loppisen på IKEA, jag är för återvinning och älskar inredning och loppisar så varför inte slå ihop dessa? Vi har rensat förrådet och hela Ralphs rum e fullt med kartonger som ska med på loppisen:) Vårt skit andras fynd:)

Ja nu ska jag kolla till maten:)

Kommentarer









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall