Diskställ!

Nu när vi har diskmaskin så använder man ju inte diskstället på samma sätt, enbart till porslin som måste handdiskar, men vi har bara en uppsättning muggar och tallrikar så är inte så mycket. Och just därför behöver inte vi vårat FULA men praktiska diskställ, utan nu skall jag köpa ett fint ( men lite mindre praktiskt ) haha:D









Några sötnosar jag hittade! De två understa och mina favoriter kommer från Mixin
En UNDERBAR butik ni bara inte får missa, så vi som älskar lantligt och shabby! Gå in där:D

Kommentarer
Skrivit av: Therese

samma här! älskar sånna där diskställ! :) jag har det vita från åhlens jag, dom andra är ju så jäkla dyra! :S så det fick duga! :)

2011-09-29 @ 13:38:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/









Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Termografi i Sundsvall